Privat undervisning

Mathilde Skjøtt underviser i spring hver onsdag. Der er dermed sikret både spring og dressur undervisning hver uge på Kallehavegaard Rideklub. Undervisningen er for alle – også elevryttere med part på elevhestene (dog ikke spring på elevhestene). Vores ønske er at dækker så mange medlemmers behov som muligt, så vi håber, at I vil være glade for nedenstående tilbud.

For at kunne modtage undervisning på Kallehavegaards matrikel (både inde og ude) SKAL man være medlem af Kallehavegaard Rideklub, for ryttere udefra der ikke allerede har facilitetskort betales der 30kr. pr. gang i facilitetskort. Dette betales på MobilePay sammen med betaling for undervisningen.

Betaling for undervisningen skal betales til Kallehavegaard Rideklub på MobilePay.

MobilePay 54495 – INDEN undervisningen går i gang, med angivelse af: underviser, varighed og rytterens navn.

Det er rytterens og underviserens ansvar, at betalingen er sket INDEN undervisningen går i gang.

Tilmelding til undervisning sker via Facebook opslag. Tilmelding er bindende og såfremt du ikke melder fra seneste 24 timer før undervisningen begynder, så vil du blive faktureret for undervisningen, også selvom du er forhindret. Du kan dog altid "sælge" undervisningen til en anden.

UNDERVISNING TIL ALLE DER ER INTERESSERET

Springundervisning på Kallehavegaard ved Mathilde Skjøtt hver onsdag:

Mathildes priser:

• 30 minutter holdundervisning (2 ryttere) 200 kr. pr. person.

Dressurundervisning på Kallehavegaard ved Pia Kjær Pedersen:

Pias priser:

• 30 minutter eneundervisning - 250 kr.
  • 40 minutter holdundervisning (2 ryttere) 150 kr. pr. person

Hold i dag