Om klubben

Kallehavegaard Rideklub Randers er naturskønt placeret ved foden af Tebbestrup bakker og tæt på Gudenåen.

Kallehavegaard Rideklub tilbyder rideundervisning til ryttere på alle aldre og alle niveauer. Kallehavegaard har desuden opstaldningsfaciliteter til over 70 heste.

Har du lyst til at ride, så er Kallehavegaard Rideklub stedet for dig - ung som gammel.

Vi tilbyder:

• Ridning fra babyhold til oldehold
  • Elevundervisning på stabile og rolige heste / ponyer
  • Undervisning på egen hest / pony

• Gratis prøvetime til nye elever

• Opstaldning af egen hest / pony

• 2 ridehuse med nye fiberbunde

• Græs- og sandfolde

• Dejlig udendørsarealer og udendørsbaner

• Masser af skov

• Socialt samvær med mange aktiviteter

Åbningstider:

Hverdage: 7.00 - 21.30
Weekender og helligdage: 7.00 - 18.00

Historie:

Kallehavegaard er en ældre gård fra 1917. Kallehavegaard har fungeret som rideskole i over 40 år. I efteråret 1989 blev "Kallehavegaard Rideklub Randers" (KARR) stiftet. I 1990 blev en ny ridehal taget i brug, mens Kallehavegaards "store" ridehal i sommeren 2011 blev udvidet med 25 meter, så den nu måler 20x65 meter. Ligeledes blev der i 2011 bygget en ny løsdriftsstald til klubbens elevheste.