Elevundervisning

Vi har pt. venteliste til vores elevskole.

Såfremt I ønsker at komme på ventelisten, beder vi jer skrive en mail til: kontor@karr.dk med oplysning om elevens alder, erfaring samt hvilke dage/hold I er interesseret i.

Du er altid velkommen til at få en prøvetime, og når du melder dig til undervisning i elevafdelingen, bliver du medlem af KARR. Medlemskabet følger kalenderåret og betales i januar eller ved indmeldelse. Medlem­ skabet kan kun opsiges ved udgangen af et kalenderår. Indmeldelse sker via klubmodul app som downloades. Der er mulighed for at låne sikkerhedsvest og ridehjelm af klubben.

Halvpart indeholder 1 times undervisning ugentlig samt mulighed for ridning lørdag, søndag og helligdage. Ønsker du at høre mere om halvpart eller at blive skrevet på venteliste, så kontakt din underviser.

Undervisning opkræves pr. kvartal, nemlig primo januar, april, juli og oktober. Opkrævning for halvpart sker månedligt.

Framelding af undervisning samt udmeldelse af klub så skriv til: kontor@karr.dk. Udmeldelse kan ske fra førstkommende kvartal, senest d. 20. i foregående måned.

Har du part på en elevhest er det muligt at tilkøbe eneundervisning udover den ugentlige holdundervisning. Eneundervisningen aftaler du selv med din underviser. Prisen er 150kr for 30min og betales, INDEN undervisningen starter, til Kallehavegaard Rideklub på MobilePay 54495, med angivelse af: Underviser, varighed og rytters navn. (eks: Emilie, 30min, Laura Jensen)

Ved spørgsmål kan bestyrelsen kontaktes.

Ønskes der kontakt til bestyrelsen, skriv til nedenstående mail.
E-mail: bestyrelsen@karr.dk

Elevunderviser: