Øvede

Øvede
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

25a Få pladser
Mandag Tid: 18:00 - 19:00
Underviser: Emilie Haahr Jelle /
Dette hold er for dig som er vurderet til at være på et øvede/rutineret hold. her undervises der udfra man selv forsvarligt ville kunne ride hesten som var den sin egen. vi ligger og træner forskellige øvelser og der kan være dage hvor man vil opleve at man rider selvstændigt rundt fordelt i ridehallen uden at være på en lang række(altid), og jeg kigger på rytterne enkeltvis og hjælper dem på skift.
Tilmeld

25b Få pladser